BARCELONA, 22 des. (EUROPA PRESS) -
La multinacional brasilera de venda de passis per a gimnasos GymPass ha adquirit la seva homòloga espanyola, Gymadvisor, creada el desembre del 2013 a Barcelona pels germans Ricard i Sílvia Canela.
Amb aquesta adquisició, l'objectiu de GymPass és convertir-se en "la xarxa de gimnasos més gran del món", ha informat la companyia en un comunicat aquest dimarts.
La transacció es va tancar el setembre, i GymPass va absorbir tot l'equip de treballadors de Gymadvisor, mentre que per al 2016 preveu arribar a la xifra de 70 treballadors a Espanya.
Ricard Canela acompanyarà el procés de transició, mentre que Sílvia Canela prossegueix el seu camí professional com a responsable de màrqueting digital de la cadena de gimnasos Dir.
Fundada el 2012 a Sao Paulo, GymPass té més de 200 treballadors operant a sis països, i ofereix els seus gimnasos tant a particulars com a grans empreses perquè els seus treballadors puguin practicar esport "millorant la productivitat, la retenció i captació de nous talents i la reducció de l'absentisme i del sedentarisme laboral".
Amb la compra de Gymadvisor, GymPass té una xarxa de més de 7.500 gimnasos a més de 410 ciutats de tot el món i presència destacada a Sud-amèrica (Brasil i Mèxic) i a Europa (Espanya, França i Alemanya).