Publicat 08/10/2017 14:49

Borrell a les empreses que surten de Catalunya: "No ho podíeu haver dit abans?"

L'escriptor Mario Vargas Llosa, manifestació de SCC per la unitat d'Espanya
EUROPA PRESS

   BARCELONA, 8 oct. (EUROPA PRESS) -

   L'expresident del Parlament Europeu Josep Borrell ha criticat aquest diumenge a les empreses que anuncien el seu canvi de domicili social anés de Catalunya ara que temen una declaració d'independència: "No ho podíeu haver dit abans?".

   "Tot el que vau dir en privat per què no ho dèieu en públic", els ha preguntat durant el seu discurs al final de la manifestació de Societat Civil Catalana (SCC) a Barcelona a favor de la unitat d'Espanya i contra la independència de Catalunya.

   Per al també exministre socialista, "si ho haguessin dit potser no estaria passant" el que està passant ara a Catalunya, i ha dit que l'empresariat només opinava obertament en privat quan va començar el procés sobiranista.

(HI HAURÀ AMPLIACIÓ)

Contingut patrocinat