Demana pensar "qu ha passat perqu Aliana Catalana guanyi" a Ripoll
GIRONA, 12 juny (EUROPA PRESS) -
La presidenta de Junts, Laura Borrs, ha confiat que els regidors de Ripoll (Girona) han triat la "millor estratgia per combatre la xenofbia i el populisme" en adherir-se al pacte amb ERC, el PSC i la CUP per evitar un govern d'Aliana Catalana.
Ho ha dit en un tuit, recollit per Europa Press, després que diumenge es va mostrar contrria a aquest pacte i va defensar deixar governar la llista més votada a Ripoll, opció que finalment el partit ha descartat.
"Més enll d'intoxicacions interessades i insults: confiana plena que els regidors de Ripoll (Girona), amb tots els elements sobre la taula, han triat la millor estratgia per combatre la xenofbia i el populisme a la ciutat", ha afirmat Borrs aquest dilluns.
Ha apostat per defensar la "lluita antifeixista sempre i arreu, sense admetre llions", i ha assegurat que així ho va fer en la seva etapa com a presidenta del Parlament.
No obstant aix, Borrs ha cridat els polítics a reflexionar sobre "qu ha passat perqu Aliana Catalana guanyi les eleccions a Ripoll" i qu han de fer per evitar que torni a passar altres llocs.