Publicat 21/07/2025 11:54

Bolaños diu que la relació amb Junts està "normalitzada" i afirma que el Govern central treballa per aprovar sis lleis

Archivo - El ministre de Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts, Félix Bolaños
Fernando Sánchez - Europa Press - Archivo

MADRID 21 jul. (EUROPA PRESS) -

El ministre de Presidència, Justícia i Relacions amb les Corts, Félix Bolaños, ha insistit aquest dilluns que la relació amb Junts està "absolutament normalitzada", com també amb "la resta de grups parlamentaris", i ha assenyalat que el Govern central treballa amb els seus socis per tirar endavant sis lleis aquest dimarts en l'últim ple del Congrés abans de l'aturada d'estiu.

"La relació amb Junts i la resta de grups parlamentaris és una relació absolutament normalitzada en una democràcia parlamentària en la qual necessitem el suport dels grups per tirar endavant les iniciatives legislatives", ha valorat des de San Lorenzo de El Escorial (Madrid).

Abans de la sessió plenària que tancarà el curs polític, el ministre ha assenyalat que l'executiu espanyol continua negociant amb els grups per convalidar tres decrets llei i aprovar definitivament tres iniciatives legislatives que tornen del Senat. També està prevista l'aprovació de dues reformes del Reglament del Congrés.

"El que estem fent és avançar, és millorar la qualitat de vida dels ciutadans al nostre país amb les sis lleis que demà se sotmeten a votació al Congrés", ha comentat el ministre.

Contador