BARCELONA, 21 maig (EUROPA PRESS) -
Bluespace ha dissenyat un pla estratègic que consisteix a obrir 29 centres propis a Madrid, Barcelona i València durant els pròxims cinc anys, fins a arribar als 50, segons ha informat en un comunicat aquest dimecres la companyia especialitzada en trasters.
El pla d'expansió començarà aquest 2014 amb l'obertura d'un centre a Madrid, on la companyia té vuit centres més, i Bluespace disposa actualment de 21 centres propis repartits entre la capital espanyola (8), Barcelona (11) i València (3), a més d'una xarxa de 21 centres associats que donen cobertura a 19 ciutats de tot Espanya.
El fundador i conseller delegat de Bluespace, Alexander Ruckensteiner, ha destacat que dins d'aquest pla s'hi emmarca la creació de 60 llocs de treball, de manera que la plantilla de treballadors de la companyia, que disposa de més de 20.000 trasters que ocupen 92.500 metres quadrats, s'incrementarà fins a 150 treballadors.
Bluespace va registrar un Ebitda de 7,6 milions d'euros el 2013, un 1,5% més, mentre que la facturació va créixer un 2,2%, fins a 18,6 milions, i el 'flux de caixa' es va situar en 1,7 milions, un 28% més.
Ruckensteiner ha valorat positivament aquests resultats, ja que s'han aconseguit en "un mercat encara molt estancat com és l'immobiliari, malgrat els símptomes de lleu millora que experimenta l'economia espanyola".