BARCELONA 23 oct. (EUROPA PRESS) -
La secretria general de CCOO Girona, Belén López Sánchez, ha comenat a recollir avals per optar a la secretaria general del sindicat a Catalunya, que l'entitat elegir en un congrés del 9 a l'11 d'abril al Palau de Congressos de Fira de Barcelona Montjuc.
L'entitat ha concls que López Sánchez compta amb el suport requerit de 133 membres del consell, i ha sostingut que és "l'única afiliada" que ha optat per aquesta via de presentació, en un comunicat aquest dimecres.
Els candidats han d'aconseguir 1.000 avals durant les assemblees que se celebraran fins el 4 de gener.
López Sánchez es podr "adrear directament a l'afiliació" per presentar la seva candidatura en les gairebé 700 assemblees que CCOO de Catalunya celebrar a partir del 4 de novembre, després que l'actual secretari general, Javier Pacheco, anunciés dimarts que no es presentar a la reelecció.
El sindicat ha destacat que els candidats no seran proclamats definitivament com a tals fins la celebració del congrés.