Publicat 29/05/2023 13:43

Belarra proclama que ja treballa per aconseguir una confluncia amb Sumar en les generals

La secretria general de Podem i ministra de Drets Socials i Agenda 2030, Ione Belarra
Francisco J. Olmo - Europa Press

MADRID 29 maig (EUROPA PRESS) -

La líder de Podem i ministra de Drets Socials, Ione Belarra, ha assegurat que la seva formació est a favor de la "unitat" de l'esquerra de cara a l'avanament electoral de les generals i ja treballa perqu aix es produeixi, en referncia a un acord de confluncia amb Sumar, el projecte que lidera la vicepresidenta segona Yolanda Díaz.

Així ho ha traslladat en una compareixena sense preguntes davant els mitjans a la seu de la formació, després de l'anunci del president del Govern central, Pedro Sánchez, de convocar de manera anticipada els comicis generals el 27 de juliol, després dels mals resultats per a l'esquerra del 28M.

"El bloc progressista est perdent la primera part del partit (després del 28M), i volem fer el que millor sabem fer, que és remuntar i revalidar la confiana no només en el govern de coalició sinó en Unides Podem", ha afirmat.

D'aquesta manera, ha insistit que la seva formació se situar a favor de la unitat i ja treballen per culminar la "notícia que la gent est esperant", que l'espai progressista a l'esquerra del PSOE es presenti unit en aquests comicis per "sortir a guanyar".

Contingut patrocinat