Edu Botella - Europa Press
BARCELONA 7 juny (EUROPA PRESS) -
La secretria general de Podemos, Ione Belarra, ha dit que l'adhesió d'Espanya a la demanda presentada per Sud-frica davant de la Cort Internacional de Justícia (CIJ) contra Israel "no és un pas que contribueixi a parar-li els peus" al president israeli, Benjamin Netanyahu.
En una entrevista d'aquest divendres a Ser Catalunya recollida per Europa Press, ha criticat que molta gent té la sensació que el Govern central no busca contribuir amb tots els seus esforos "a aturar el genocidi, sinó que l'única cosa que est fent és, enmig d'una campanya electoral, intentar esgarrapar vots".
Així mateix, ha denunciat que l'Executiu espanyol no hagi retingut i inspeccionat la crrega del buc Vertom Odette quan va atracar al port andalús d'Algesires (Cadis): "És la seva obligació legal haver retingut la crrega, inspeccionar la crrega i assegurar que aquestes armes no arriben a Israel perqu se segueixi cometent un genocidi".