Publicat 22/03/2014 17:49

BCD i Ulule creen la primera campanya de micromecenatge en directe

BARCELONA, 22 març (EUROPA PRESS) -

Barcelona Centre de Disseny (BCD) i la plataforma de micromecenatge Ulule han organitzat aquest dissabte la primera campanya de 'crowdfunding' en directe amb l'objectiu de mostrar com es crea una campanya des de zero perquè els assistents puguin conèixer les etapes del procés i siguin capaços de llançar la seva pròpia campanya de finançament participativa.

Segons ha informat BCD, la sessió està emmarcada a la Jornada Demo organitzada per ADI FAD i ha tingut lloc al Disseny Hub Barcelona.

El Mercat d'Idees Disseny de BCD ha llançat també la seva pròpia plataforma de 'crowdfunding' a través d'Ulule per ajudar a trobar finançament a tots els creadors que tinguin un projecte innovador amb un fort component creatiu.

L'objectiu per aquesta edició del MID és tenir la participació de 100 'start-ups', superant així les 80 de fa un any, i la convocatòria estarà oberta fins al 17 d'abril i podran presentar-se totes les 'start-ups' nacionals o internacionals que ja estiguin constituïdes als sectors de disseny, mitjans audiovisuals i interactius, arquitectura, publicitat, artesania, arts visuals, turisme, gastronomia i esport.

De les propostes rebudes se seleccionaran les empreses més preparades per presentar el seu projecte davant d'inversors al Fòrum d'Inversió de les Indústries Creatives, una trobada organitzada per BCD en col·laboració amb Keiretsu Fòrum, que tindrà lloc el 10 de juny al Disseny Hub Barcelona dins de la Barcelona Design Week 2014.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés