Publicat 05/07/2018 18:10

BCD participarà en una cimera d'innovació tecnològica i economia circular

BARCELONA 5 jul. (EUROPA PRESS) -

La 'project manager' del departament d'Innovació i Estratègia del Barcelona Centre de Disseny (BCD), Alba Obiols, ha estat seleccionada per participar a la primera cimera d'Innovació Tecnològica i Economia Circular organitzada per l'Advanced Leadership Foundation (ALF).

Segons ha informat el centre aquest dijous en un comunicat, Obiols serà una de les 300 persones elegides per ser formades com a líders d'opinió sobre economia circular a Espanya, entre els quals hi ha 28 catalans més, d'un total de 1.957 candidats de tot el país.

La cimera té com a objectiu conscienciar sobre els beneficis per a la societat i el medi ambient d'aquest nou model i crear una xarxa nacional d'activistes civils per l'economia circular.

Els requisits per ser seleccionat giraven entorn de la capacitat dels candidats per compartir el coneixement sobre economia circular a les seves àrees d'influència, el seu impacte social i comunitari i el seu potencial lideratge.

A canvi, els elegits hauran de dur a terme un mínim de deu presentacions o bé participar a esdeveniments en mitjans de comunicació, ja que, segons l'organització, passaran a formar part d'una de les xarxes més importants en matèria de sostenibilitat.

La cimera estarà liderada per l'expresident dels Estats Units Barack Obama, premis Nobel i diversos líders nacionals i internacionals.

BCD forma part del projecte europeu 'Circular Design - Learning for Innovative Design for Sustainability' com a soci estratègic liderant les accions de comunicació i divulgació sobre productes sostenibles i formació de professionals en aquest àmbit.

Contingut patrocinat