BARCELONA, 5 juny (EUROPA PRESS) -
Barcelona Centre de Disseny (BCD) ha arribat a un acord amb Notegraphy, una aplicació mòbil i web que permet aplicar el disseny en l'edició als missatges en línia per personalitzar la comunicació de la Barcelona Design Week en xarxes socials.
Segons ha informat BCD en un comunicat, aquesta eina permet a la Barcelona Design Week destacar més en els seus principals canals de difusió en línia --Facebook i Twitter-- aplicant la seva pròpia identitat i facilitant així un reconeixement instantani per part del públic.
BCD ha considerat que aplicacions com Notegraphy ajuden a posar el focus en el contingut i destacar-lo entre les publicacions que reben els milers de seguidors de les xarxes socials, i ha assenyalat que està donant un resultat molt útil en la promoció 2.0 de l'esdeveniment.
Segons el confundador i conseller delegat de Notegraphy, Marzban Cooper, aquesta aplicació pot ser "un gran aliat" per als 'community mànager' que busquen maneres de destacar el seu contingut en les xarxes socials.
Notegraphy es va llançar a l'octubre del 2013 i actualment té més de 300.000 usuaris; prèviament a la Barcelona Design Week, ha creat col·leccions per a altres esdeveniments internacionals com LeWeb de París i el Mobile World Congress de Barcelona.