BARCELONA, 24 abr. (EUROPA PRESS) -
La Barcelona Bridal Fashion Week (BBFW) ha tancat aquest diumenge l'edició del 2023 amb 21.500 visitants, un 15% més que el 2022, i la participació de 350 marques, ha explicat Fira de Barcelona en un comunicat aquest dilluns.
Del total de visitants, 1.529 van ser compradors estratègics convidats per l'organització, que va prioritzar "el perfil qualitatiu, triant botigues multimarca i distribuïdors referents procedents de mercats en creixement".
La directora de BBGW, Albasarí Caro, ha explicat que aquesta edició "confirma l'enlairament del mercat mundial de la moda nupcial després de la pandèmia i les seves bones perspectives de creixement".
La passarel·la de la BBFW va presentar les col·leccions de 34 dissenyadors, el més destacat dels quals va ser Elie Saab, que va protagonitzar la Barcelona Bridal Night.
En l'edició d'aquest any es van lliurar els primers Barcelona Bridal & Fashion Awards, que van premiar Vivienne Westwood pel millor vestit de núvia, la col·lecció de núvia de Viktor & Rolf Mariage, la de nuvi de Carlo Pignatelli i els dissenys de còctel de Cortana.
També van guardonar el vestit de festa sostenible d'Isabel Sanchis, la campanya d'imatge de Monvieve, el talent emergent de Nicole & Felicia Chang i la trajectòria professional del dissenyador de moda Professor Jimmy Choo OBE, director creatiu de The Atelier Couture.
Es va lliurar un guardó especial com a ambaixador de marca estratègic a l'empresari Yew Loh, CEO d'aquesta firma de Malàisia.