Actualitzat 10/06/2018 12:35

Bargalló assegura que professors catalans tenen "por" de tractar alguns temes

El conseller d'Ensenyament de la Generalitat, Josep Bargalló
Europa Press

   BARCELONA, 10 juny (EUROPA PRESS) -

   El conseller d'Ensenyament de la Generalitat, Josep Bargalló, ha assegurat aquest diumenge que hi ha professors a Catalunya que tenen "por" de tractar alguns temes a les aules, després de les investigacions a docents de l'institut El Palau de Sant Andreu de la Barca (Barcelona).

   En una entrevista de Rac1 recollida per Europa Press, ha explicat que "hi ha professorat que últimament ha preferit no tractar segons quins temes a les aules, això és por i no és bo".

   "La por no té límits i la por fa que el que és normal es converteixi en estrany, fa que no es tracti encara que el desenvolupament normal de la docència no s'estableixi", ha lamentat.

   Ha sostingut que un dels temes més urgents que ha d'abordar la Conselleria és "la defensa de la llibertat de càtedra, la llibertat de tractar en les aules tots els temes que el professorat cregui que s'han de tractar".

   A més, Bargalló ha atribuït aquesta situació al fet que no hi hagués Govern per l'aplicació del 155: "És normal que hi hagi por, perquè no hi havia Govern. Hi ha hagut una sensació de desemparament".

Contingut patrocinat