Barcelona es promociona com a destinació d'hivern pel seu comerç, gastronomia i cultura

Publicat 18/11/2019 17:05:54CET
Eduard Torres, Joan Torrella, Xavier Marcé i Gabriel Jené
EUROPA PRESS

BARCELONA, 18 nov. (EUROPA PRESS) -

Turisme de Barcelona ha presentat aquest dilluns la campanya anual per potenciar la notorietat de la ciutat com a destinació de vacances d'hivern promocionant el seu comerç, gastronomia i cultura amb el lema 'Barcelona, a city for sharing'.

En declaracions a la premsa, el regidor de Turisme, Xavier Marcé, ha detallat que es "posa el focus en el fet de compartir la ciutat", valorant el seu estil de vida, en una campanya que duplica el seu pressupost i aconsegueix els 150.00 euros.

Marcé ha detallat que l'augment dels recursos ha permès incorporar per primer cop un mercat llunyà com els Estats Units, i que té un perfil de despesa i característiques que encaixa amb els objectius de Turisme de Barcelona de cara al 2020.

També aquest any s'ha incidit en mercats de més proximitat, com la xarxa de ciutats que connecten Barcelona amb l'AVE, així com països amb bones connexions directes com el Regne Unit, Itàlia, França i Alemanya.

Marcé ho ha anunciat juntament amb el director de Turisme de Barcelona, Joan Torrella, i el director del programa Barcelona Shopping City, Gabirel Jené, juntament amb el recentment nomenat president del Consorci, Eduard Torres.

Torrella ha expressat que l'objectiu de la campanya és defensar el comerç de la ciutat i enfortir Barcelona com a destinació de compres, gastronomia i cultura, en una campanya que s'articularà mitjançant les xarxes socials i plataformes de recerca.

MERCAT NORD-AMERICÀ

En relació amb el mercat dels Estats Units, s'ha posat especial atenció a les àrees de Nova York, Califòrnia i Florida, i és el país, després d'Espanya, que més segueix en xarxes socials a Turisme de Barcelona, especialment a Instagram.

Així mateix, volen impactar mercats veïns susceptibles per venir a la ciutat com el Regne Unit, França, Itàlia i Alemanya, i ciutats AVE com Tarragona, Lleida, Saragossa, Madrid, València i Sevilla.

el més llegit

  1. 1

    Girona activa el pla d'emergència per risc de desbordament del riu Onyar

  2. 2

    El Govern central aprova apujar un 2% el sou dels funcionaris amb efectes retroactius

  3. 3

    Deu carreteres tallades a Catalunya per la borrasca Glòria

  4. 4

    Tallada l'AP-7 entre Figueres i la frontera amb França per la borrasca Glòria

  5. 5

    Girona activa el pla d'emergència per risc de desbordament del riu Onyar

La actualidad más visitada en EuropaPress logo: La actualidad más vista