Publicat 19/5/2014 13:12:11 +02:00CET

Barcelona llança una campanya promocional de turisme als Estats Units

Park Güell
TURISME DE BARCELONA

BARCELONA, 19 maig (EUROPA PRESS) -

El consorci Turisme de Barcelona desenvoluparà durant aquesta primavera una campanya promocional de turisme en les ciutats nord-americanes de Dallas, Houston, Charlotte i Nova York, en què aprofitarà la sortida de la regata transoceànica de vela que es farà entre aquesta i Barcelona.

Segons ha informat aquest dilluns el consorci en un comunicat, a partir d'aquest dimarts i durant tres dies presentarà l'oferta turística de la ciutat a més de 200 agents de viatge a Dallas i Houston (totes dues a Texas) i en Charlotte (Carolina del Nord), que estrenarà aquest divendres una ruta aèria directa amb Barcelona.

Aprofitant la competició nàutica, l'1 de juny es reunirà amb més de 30 operadors turístics dels àmbits de vacances, de luxe i de congressos, als quals han invitat a navegar al costat dels concursants en una altra embarcació durant la sortida i fins a l'Estàtua de la Llibertat.

Les empreses que integren la delegació barcelonina inclouen Vueling, Condes Hotels, H10 Hotels, Rail Europa i Bodegas Torres, entre d'altres.

Segons ha destacat el consorci, aquest conjunt d'accions promocionals als Estats Units representen la campanya de més pressupost prevista per a aquest any.