Barcelona impulsa l''Opportunity Week' per atreure visitants els dies que s'havia de celebrar l'MWC

Publicat 14/2/2020 13:16:08CET
L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i el primer tinent d'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, durant la reunió amb agents econòmics després que s'hagi cancel·lat el Mobile World Congress, a Barcelona (Catalunya / Espanya), a 14 de febrer del 2020.
Pau Venteo - Europa Press

BARCELONA, 14 febr. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Barcelona ha decidit oferir una promoció turística els dies en què s'havia de celebrar el Mobile World Congress (MWC), del dilluns 24 al dijous 27 de febrer, després que el saló s'hagi cancel·lat pel brot mundial de coronavirus.

Ho ha explicat aquest divendres en roda de premsa el primer tinent d'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, després de reunir-se amb agents econòmics i socials de la ciutat, com el Gremi d'Hotels, el Gremi de Restauració, Apartur, sindicats i patronals.

Turisme de Barcelona serà l'encarregat d'impulsar la 'Barcelona Opportunity Week', una oferta hotelera, de restauració i cultural per fer que continuïn venint congressistes de l'MWC i atreure més visitants, amb l'objectiu de "mantenir al màxim" l'activitat que hi havia prevista els dies del saló i minimitzar l'impacte que poden tenir les cancel·lacions a causa de l'anul·lació del Mobile.

Contador