Publicat 14/02/2020 13:16CET

Barcelona impulsa l''Opportunity Week' per atreure visitants els dies que s'havia de celebrar l'MWC

L'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i el primer tinent d'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, durant la reunió amb agents econmics després que s'hagi cancellat el Mobile World Congress, a Barcelona (Catalunya / Espanya), a 14 de febrer del 2020.
Pau Venteo - Europa Press

BARCELONA, 14 febr. (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Barcelona ha decidit oferir una promoció turística els dies en qu s'havia de celebrar el Mobile World Congress (MWC), del dilluns 24 al dijous 27 de febrer, després que el saló s'hagi cancellat pel brot mundial de coronavirus.

Ho ha explicat aquest divendres en roda de premsa el primer tinent d'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, després de reunir-se amb agents econmics i socials de la ciutat, com el Gremi d'Hotels, el Gremi de Restauració, Apartur, sindicats i patronals.

Turisme de Barcelona ser l'encarregat d'impulsar la 'Barcelona Opportunity Week', una oferta hotelera, de restauració i cultural per fer que continun venint congressistes de l'MWC i atreure més visitants, amb l'objectiu de "mantenir al mxim" l'activitat que hi havia prevista els dies del saló i minimitzar l'impacte que poden tenir les cancellacions a causa de l'anullació del Mobile.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2020 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés