Publicat 25/7/2020 10:49:33 +02:00CET

Barcelona Activa reprendrà al setembre els seus 'Live' a Instagram per resoldre dubtes d'ocupació

Barcelona Activa reprèn al setembre les seves 'Live' en Instagram per resoldre dubtes d'ocupació
BARCELONA ACTIVA

Els vídeos a IGTV i Youtube arriben a les 8.000 visites

BARCELONA, 25 jul. (EUROPA PRESS) -

Barcelona Activa preveu reprendre al setembre la iniciativa 'FAQS Activa Live' des del seu canal d'Instagram, amb l'objectiu d'apropar els seus serveis a la ciutadania i resoldre dubtes amb experts en recerca d'ocupació, emprenedoria i empreses.

La iniciativa, que es va engegar durant l'estat d'alarma per la pandèmia del Covid-19, ha estat tres mesos en funcionament, amb un total de nou sessions en directe, que s'han celebrat cada dijous de 17 a 17.30 des del 22 de maig fins al 16 de juliol.

"A conseqüència de la bona acollida per part dels usuaris d'aquest format comunicatiu tan dinàmic i amb possibilitat d'obtenir retorn de consultes a l'instant, al setembre reprendrem els directes a través d'Instagram", han explicat fonts coneixedores a Europa Press.

L'agència de desenvolupament de Barcelona ha avançat que s'abordaran temes com la recerca d'ocupació, la reorientació professional, l'emprendeduria i la situació i les ajudes per a persones treballadores autònomes, entre d'altres.

Cada emissió de 'FAQS Activa Live' va registrar 100 usuaris connectats en directe de mitjana, encara que les visualitzacions dels vídeos (es poden recuperar a IGTV de Barcelona Activa i a Youtube) sumen 7.931 visites.

PREGUNTES A TÈCNICS I EXPERTS

El format dels vídeos ha estat tipus entrevista: una periodista trasllada les preguntes a tècnics de Barcelona Activa i, en alguns casos, a experts col·laboradors, com l'experta en networking professional Rosaura Alastruey i l'expert en estratègia, màrqueting i comunicació corporativa Armando Liussi.

Entre els vídeos més consultats, destaquen 'Coneixes els teus drets laborals?', amb 1.300 visites; 'Oportunitats en màrqueting digital (post Covid-19)', amb 1.100, i el 'Emprendre en el context de Covid-19', amb 1.000 visualitzacions.

Contador