Publicado 25/03/2021 17:01

Barcelona Activa obre la segona convocatria del Barcelona Fashion Forward a les marques emergents

Barcelona Activa obre la segona convocatria de Barcelona Fashion Forward a marques emergents.
AJUNTAMENT DE BARCELONA

El programa es destina a empreses de creació recent i autnoms del sector txtil

BARCELONA, 25 març (EUROPA PRESS) -

L'Ajuntament de Barcelona, a través de Barcelona Activa, ha presentat aquest dijous la segona edició del Barcelona Fashion Forward, un programa que té l'objectiu d'impulsar i acompanyar els dissenyadors i les marques emergents de la ciutat.

En un comunicat, el consistori ha detallat que el programa es destina a les empreses de creació recent i a les persones en rgim de treball autnom del sector txtil especialitzades en el disseny, confecció i comercialització que vulguin donar "un impuls a la seva marca".

Les empreses seleccionades rebran suport per optimitzar els processos i mtodes per millorar la seva estratgia de difusió, venda i digitalització a través de sessions formatives, acompanyament personalitzat i diferents serveis professionals.

Barcelona Fashion Forward obre fins el 18 d'abril la convocatria de candidatures per participar en el programa a empreses que han de garantir una experincia d'entre un i cinc anys en el mercat i, almenys, una persona dedicada a temps complet al projecte.

ASSESSORAMENT PERSONALITZAT

De totes les candidatures, se'n seleccionaran deu per a la primera fase, que rebran 60 hores en cpsules formatives grupals i 19,5 hores de mentoria personalitzada durant quatre mesos, tot aix en rees com mrqueting, producte, preus, finances i mbit legal, entre d'altres.

Quan acabi aquest període formatiu, se seleccionaran els quatre millors projectes per accedir a la segona fase del programa, en la qual les empreses o dissenyadors que hagin estat seleccionats rebran assessorament personalitzat durant un període de sis mesos per elaborar un pla de serveis.

Aquest pla inclour un 'showroom' de vendes i de comunicació i suport d'una agncia de mrqueting digital, entre altres serveis, en un programa que vol "apostar pel talent local en els diferents mbits de la creativitat", segons el regidor d'Indústries Creatives, Xavier Marcé.

El contingut d'aquesta notícia està elaborat en col·laboració amb l'Ajuntament de Barcelona

Ajuntament de Barcelona


Barcelona Economies



Contingut elaborat amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona






www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés