Publicat 13/01/2015 14:29

Barcelona acollirà un congrés mundial sobre la resposta del cervell als mitjans i la publicitat

Cartel del Neuromarketing World Forum
ELITE CONEXIÓN

BARCELONA, 13 gen. (EUROPA PRESS) -

Barcelona acollirà per primera vegada a l'Estat el Neuromarketing World Fòrum, un congrés mundial que aprofundeix en com el cervell humà respon davant dels mitjans de comunicació i la publicitat.

Segons ha informat aquest dimarts l'organització en un comunicat, la cita es farà del 25 al 27 de març i reunirà els millors experts mundials en neuromarketing, que donaran les claus de la comunicació més efectiva.

Durant el congrés s'analitzarà si existeix la fórmula per a una publicitat més eficaç i si es pot crear un contingut per als mitjans que destaqui, i com la neurociència pot enfortir (i inspirar) el màrqueting.

Es tracta de la quarta edició d'aquesta cita internacional de referència, organitzada pel NeuroMarketing Science & Bussiness Association (NMSBA): abans que Barcelona han acollit el congrés Amsterdam, Sao Paulo i Nova York.

L'objectiu del NMSBA és tancar la bretxa entre els camps de la neurociència del consumidor i la investigació de mercats, així com proporcionar suport professional a neuromarketers i científics de neuromarketing de tot el món.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés