MADRID, 19 ago. (EUROPA PRESS) -
Bankia ha incrementat les vendes digitals un 50% entre gener i juny, amb el que aquestes operacions ja suposen el 17% de les realitzades pels clients de l'entitat, enfront del 12,2% d'un any abans, segons dades del banc.
En concret, es van gestionar a través de canals digitals el 30% dels préstecs al consum, l'11% dels fons d'inversió i el 21% dels plans de pensions de l'entitat. Així mateix, es van contractar per aquesta via el 6,9% de les targetes de dèbit i el 5,5% de les de crèdit.
Bankia va signar acords amb Apple i Paypal aquest any per oferir als seus clients el servei de pagament per mòbil 'Apple Pay' i per vincular les seves targetes a PayPal, facilitant així que completin les transaccions de forma digital.
Al tancament de juny, el 40,9% dels clients de Bankia eren digitals, enfront del 40,5% de desembre de 2017 i el 37,6% de desembre de 2016.