Publicat 03/07/2015 11:05

Banc Sabadell unifica seva marca per potenciar la imatge a nivell nacional i internacional

Jaume Guardiola (Banco Sabadell)
BANC SABADELL

MADRID/BARCELONA, 3 jul. (EUROPA PRESS) -

Banc Sabadell ha iniciat la unificació de les marques territorials per reforçar el potencial a nivell nacional i internacional d'una única referència identificativa, segons ha informat l'entitat, que ha detallat que 'Banc Sabadell' serà la que es converteixi en la vinculació exclusiva de l'entitat per als seus clients.

Els primers canvis de retolació de les més de 1.600 oficines de Banc Sabadell que ara es visualitzen amb les marques 'SabadellAtlántico' i 'SabadellCAM' començaran l'agost de manera simultània en les territorials de Catalunya, Centre i Est i es portaran a terme al llarg dels pròxims mesos.

Tenint en compte que l'entitat té 2.235 sucursals en total, el procés afectarà tres quartes parts de la xarxa d'oficines.

D'altra banda, el banc està a l'espera que les autoritats mexicanes aprovin la fitxa bancària perquè l'entitat operi al país com a banc comercial; a Mèxic també s'implantarà la marca única en les noves oficines.

Aquest pla de migració, que serà més visible en retolació de sucursals, tindrà a la vegada la seva translació a altres elements com la publicitat i accions de màrqueting del banc, les xarxes socials o la imatge del web corporatiu.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés