MADRID 27 oct. (EUROPA PRESS) -
Banc Sabadell traslladarà el gabinet de presidència i la secretaria general de l'entitat a Madrid, segons ha informat el conseller delegat del banc, Jaume Guardiola, durant la presentació dels resultats del tercer trimestre de l'exercici.
Així ho ha acordat el consell d'administració de Banc Sabadell en la reunió celebrada aquest dijous a Alacant, nova seu social de l'entitat una vegada que el banc va decidir traslladar el seu domicili fora de Catalunya davant la incertesa política i econòmica que ha deslligat el procés independentista.
Precisament a Madrid, i per primera vegada, l'entitat ha presentat els seus comptes trimestrals, que han llançat un benefici net de 654 milions d'euros a setembre, un 1,1% més que en els nou primers mesos del 2016.
Malgrat el procés sobiranista i la seva possible implicació sobre els comptes del quart trimestre de l'exercici, el banc que presideix Josep Oliu ha confirmat el seu objectiu anual d'obtenir uns guanys de 800 milions d'euros en el conjunt de l'any.
A més, ha realitzat dotacions per import de 1.117 milions d'euros entre juliol i setembre, mentre que en el conjunt de l'any, aquestes dotacions ascendeixen a 1,968 milions d'euros. D'aquesta manera, l'entitat ha elevat la seva cobertura d'actius tòxics fins al 52,8%.