BARCELONA, 9 Oct. (EUROPA PRESS)
Banc Sabadell ha llançat un nou servei de gestió i custòdia de valors, anomenat 'Sabadell eBolsa', amb el qual pretén incrementar el negoci de valors al mercat 'retail' i posicionar-se en aquest segment de negoci com a operador de referència.
Segons ha informat l'entitat catalana aquest dijous en un comunicat, potenciar l'activitat de gestió i custòdia de valors és una de les palanques estratègiques de creixement previstes en el seu pla director triennal 'Triple', enfocat a transformar el model productiu, rendibilitzar la mesura adquirida i establir les bases per a la internacionalització del grup.
L'entitat ha assenyalat que amb aquest servei vol aprofitar el seu protagonisme al mercat espanyol d'intermediació borsari --on ocupa la segona posició amb una quota del 9,50%-- i les seves capacitats operatives.
L'objectiu de Banc Sabadell és duplicar els contractes de particulars per oficina i captar nous clients, passant dels 250.000 actuals als 400.000 al tancament del primer semestre del 2015.
Segons el director de Contractació i Custòdia de Valors de l'entitat, Javier Benzo, ha assenyalat que aquest nou servei respon a l'interès del banc per gestionar integralment les necessitats dels seus clients.