Actualitzat 17/12/2013 21:42

Banc Sabadell llança la primera aplicació bancària per a Google Glass del món

Gafas de realidad aumentada Project Glass de Google
GOOGLE

BARCELONA 17 oct. (EUROPA PRESS) -

Banc Sabadell ja té preparada la primera versió de la seva aplicació per a Google Glass, de manera que es converteix en la primera entitat financera del món a presentar la seva pròpia 'app' per a aquest dispositiu, ha informat aquest dijous en un comunicat.

Les Google Glass permetran a l'usuari, mitjançant comandos de veu, connectar-se a la xarxa mentre realitza qualsevol mena d'operació, ja que aquest dispositiu deixa les mans lliures per fer altres funcions.

L'aplicació ja permet consultar la xarxa de caixers i guia l'usuari fins al més pròxim mitjançant un sistema de GPS integrat, i també permet consultar els comptes corrents i fer videoconferències (24x7) amb el 'contact center' del banc.

A més, s'està treballant per integrar en l'aplicació noves utilitats, com el servei Instant Check, el que permetria als usuaris ingressar un xec bancari amb tan sols fer una foto del mateix amb les ulleres.

Es tracta de la primera aplicació que ha estat desenvolupada a través del programa d'innovació oberta Sabadell Open Apps, que l'entitat financera acaba de posar en marxa.

Contingut patrocinat