Publicat 15/04/2016 13:32CET

El Banc Sabadell llança una campanya per facilitar les gestions a micropimes i autònoms

J.Guardiola (Banco Sabadell)
EUROPA PRESS

BARCELONA, 15 abr. (EUROPA PRESS) -

El Banc Sabadell llançarà el 18 d'abril la campanya '100 Respostes immediates', per facilitar les gestions financeres a micropimes, comerços i autònoms, ha informat aquest divendres en un comunicat.

L'entitat facilitarà pastilles corporatives als seus 3.200 gestors comercials perquè donin un servei "més pròxim, ràpid i eficient" als petits negocis, podent concedir a l'establiment del client operacions com préstecs, pòlisses de crèdit i lísings per millorar la immediatesa de les gestions.

El director general i director de Banca Comercial de l'entitat, Carlos Ventura, ha celebrat que els permetrà ser més eficaços a l'hora de donar solucions als seus clients: "Volem que els nostres clients ens valorin encara millor com el seu banc principal".

La campanya tindrà la imatge de personalitats conegudes com l'actor i director Paco León, els fundadors de Wallapop i Privalia, la dissenyadora Guillermina Baeza, la nedadora Ona Carbonell i la pilot Laia Sanz.

També apareixeran l'exjugador de bàsquet Fernando Romay, els cuiners Nandu Jubany, Marcos Morán i Hilario Arbelaitz, i el tenista Rafa Nadal.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés