Actualitzat 05/06/2014 12:06

Banc Sabadell impulsa una campanya per dinamitzar el comerç local a quatre ciutats de Barcelona

Impulsan una campaña para dinamizar el comercio local de Sant Cugat
Foto: AYUNTAMIENTO DE SANT CUGAT DEL VALLÈS

BARCELONA, 5 Jun. (EUROPA PRESS)

Banc Sabadell ha posat en marxa la campanya 'Creiem en (més el nom del municipi)' per dinamitzar el comerç local en les ciutats de Mataró, Granollers, Martorell i Sant Cugat, situades a la província de Barcelona.

   Durant el mes de juny, l'entitat promocionarà la imatge dels municipis i dels seus comerços en una campanya feta a mida per a cada ciutat, i que té com a objectiu impulsar l'activitat en els establiments i que la gent s'animi a consumir, ha informat Banc Sabadell aquest dijous en un comunicat.

   El banc visitarà 2.500 comerços i instal·larà urnes en les botigues adherides a la campanya perquè els clients participin en una rifa en el qual poden guanyar una targeta regal de 3.000 euros per consumir en els establiments participants.

   El maig aquesta iniciativa es va dur a terme a Vilafranca del Penedès (Barcelona), Castelló, Màlaga, Valladolid i Saragossa, on es van adherir 4.000 comerços i més de 500.000 persones van participar en la rifa de targetes regal.

   Aquesta campanya, que en els pròxims mesos s'estendrà a 35 municipis, s'integra en un pla global de suport al sector minorista que també inclou la posada en marxa del crèdit vinculat als terminals de punt de venda, que, des que va començar fa un any i mig, va concedir 300 milions d'euros a comerciants i té previst arribar a 272 milions el 2014, un 205% més que l'any anterior.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés