Publicat 09/04/2014 12:01

Banc Sabadell i Acens s'alien per facilitar a pimes i comerços crear botigues en línia

BARCELONA, 9 abr. (EUROPA PRESS) -

Banc Sabadell i Acens, companyia integrada al grup Telefónica, han signat aquest dimecres un acord per facilitar a empreses i particulars l'accés al comerç electrònic i ajudar-los a augmentar les seves vendes.

En un comunicat, el banc afirma que aquesta aliança pretén ajudar a les empreses a incrementar el seu negoci, ja que el 59% de les pimes que venen per internet reconeix haver augmentat les seves vendes.

De la mà d'un administrador web d'estenguis en línia, els clients del Banc Sabadell podran crear el seu propi comerç virtual sense necessitat de tenir coneixements de disseny i programació, i podran ampliar el nombre de clients i vendes de manera "significativa".

"Amb Banc Sabadell donem un pas més en la nostra estratègia d'acostar els beneficis del comerç electrònic a les empreses; les botigues en línia són un exemple de com les solucions 'cloud' poden resoldre les seves necessitats", ha assegurat José Cerdán, CEO d'Acens.

Per al director de Mitjans de Pagament del Banc Sabadell, Albert Figueras, els plans d'estenguis en línia permetran a un gran nombre de comerços i empreses donar el salt al canal en línia i vendre els seus productes per internet d'una manera molt simple, sense preocupar-se per programació, campanyes de màrqueting en línia, cercadors o logística.

Gairebé dos de cada tres espanyols usa el mòbil per accedir a webs o apps de compres un mínim d'una vegada al mes, i es calcula que aquest any a Espanya es facturaran més de 12.300 milions d'euros en comerç electrònic, segons les previsions de l'Observatori Nacional de les Telecomunicacions.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés