Actualitzat 22/10/2015 16:51

Banc Mediolanum renova la seva imatge i llança eines digitals per connectar amb clients

Nuevo logo del Banco Mediolanum
BANCO MEDIOLANUM

L'entitat vol situar el client "al centre"

BARCELONA, 20 maig (EUROPA PRESS) -

El banc especialitzat en la gestió de l'estalvi i serveis a famílies Banc Mediolanum ha llançat una nova pàgina web i una aplicació per agilitar les operacions que vulguin portar a terme els clients de manera més "còmoda i ràpida".

Es tracta d'una reestructuració que permet accedir a la informació de manera més ràpida i que es pugui arribar des de tots els suports i navegadors, ha informat aquest dimecres en un comunicat.

Aquestes accions formen part d'un procés de renovació de la imatge del banc, que ha canviat la seva imatge corporativa per "transmetre proximitat i modernitat".

El banc s'intenta posicionar per estendre el seu model de negoci singular basat a la xarxa de consultors de banca personal, que passaran a denominar-se 'Family Bankers', sumant més de 720 en territori espanyol.

Banc Mediolanum ha subratllat que el nou logotip reflecteix la importància del client per a l'entitat, amb un cercle blau, que simbolitza que "el client està al centre".

Per al conseller delegat del banc, Vittorio Colussi, la nova imatge corporativa és "un pas més" en el procés de creixement i consolidació de l'entitat.

Grup Mediolanum té més d'1,19 milions de clients a Europa assessorats per una xarxa de més de 5.150 'Family Bankers' i uns recursos de clients equivalent a 69.744 milions d'euros.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés