Pretén reafirmar el seu posicionament com banc assessor dels seus clients
BARCELONA, 29 set. (EUROPA PRESS) -
Banc Mediolanum ha posat en marxa una nova estratègia de posicionament de marca per reafirmar el seu rol com a banc assessor i que destaca per oferir als seus clients 'coaching' financer, segons ha informat aquest dijous l'entitat.
La nova campanya, la tercera del banc, se centra en la figura dels 'family bankers', la xarxa d'assessors financers personals de Banc Mediolanum, amb l'objectiu de promoure l'assessorament a clients d'acord amb les seves necessitats i objectius.
Amb l'eslògan 'Quines són les teves metes?', el banc vol deixar patent que el focus de la seva activitat radica a donar suport i guiar clients en les seves decisions d'estalvi i inversió per aconseguir els seus objectius financers.
Segons ha detallat en un comunicat, la campanya utilitza el paral·lelisme entre l'assessorament del 'Family Banker' i el suport del 'coach' o entrenador personal, que forma i guia en diferents etapes de la vida, i que va més enllà de la proposta i la planificació de solucions d'estalvi i inversió.
Per al conseller delegat de Banc Mediolanum, Vittorio Colussi, aquesta campanya vol mostrar com pensa l'entitat i com aspira a créixer al costat dels seus clients: "Ajudem a definir els seus objectius i les seves metes", ha afirmat.
Colussi ha recordat que l'entitat defensa un model diferent, i han estat el banc amb major ràtio de solvència del mercat espanyol.
La campanya, de SantaMarta&Astorga, té tres peces audiovisuals, una de 45 segons per a televisió i cinema i dos més versions més de 30 segons i 20 segons, a més de vídeos i material per a premsa i en línia.