Publicat 11/12/2020 17:33CET

Balfegó obre una línia de negoci en el mercat dels productes cuinats

Gyozas amb tonyina vermella de Balfegó.
BALFEGÓ

MADRID, 11 des. (EUROPA PRESS) -

Balfegó, una empresa catalana especialitzada en pesca, aqüicultura i comerç de tonyina vermella de l'Atlàntic i el Mediterrani ha obert una línia de negoci en el mercat dels productes cuinats, segons ha informat en un comunicat aquest divendres.

Amb aquesta iniciativa, que comprèn tot el territori nacional, Balfegó, que va obrir la seva botiga 'online' arran del primer confinament del coronavirus, continua amb l'estratègia d'apropar la tonyina vermella d'alta gastronomia al mercat domèstic.

D'aquesta manera, a partir de la setmana vinent a la botiga de tonyina vermella Balfegó hi haurà a la venda tres gammes noves de productes gourmet de tonyina vermella ('gyozas', croquetes, i canelons).

Aquests productes porten la firma Tunateca, l'espai gastronòmic que ha creat la família Balfegó, i el seu cuiner, Ekaitz Apraiz, conegut com el 'xef de la tonyina vermella', amb els quals replica alguns dels clàssics més aclamats pels clients del restaurant.

Els productes són congelats i molt fàcils de regenerar, com ja fa amb les etiquetes de traçabilitat --que donen informació sobre cada peça de tonyina que comercialitzen-- i reforcen l'aposta per la formació, la divulgació de coneixement i la tecnologia, a través d'un codi QR Balfegó que dona les pautes perquè els usuaris puguin fer la recepta de Tunateca a casa.

La companyia, que compta amb dos certificats Aenor per la sostenibilitat mediambiental, i pel coronavirus ha establert diferents formats de venda, a més dels 'Combos de Nadal', a fi d'adequar-se a les necessitats de cada client.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés