Actualitzat 02/07/2018 15:33

Balfegó demana ajuda al Govern per reconstruir la seva planta de l'Ametlla de Mar (Tarragona)

EUROPA PRESS

TARRAGONA 2 jul. (EUROPA PRESS) -

Grup Balfegó ha demanat a la consellera d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat, Teresa Jordà, ajuda per reconstruir la seva planta de producció de tonyina de l'Atmetlla de Mar (Tarragona), que es va incendiar el passat 22 de juny, així com per mantenir els seus plans d'expansió.

En un comunicat aquest dilluns, la companyia ha detallat que així l'hi va manifestar a la visita de la consellera a les seves instal·lacions el divendres, i ha ressaltat que basa aquesta sol·licitud en el procés d'inversió contínua fet pel grup des que va construir la planta el 2005.

Ha ressaltat també el "alt impacte econòmic" de Balfegó a Catalunya, per la qual cosa ha detallat que compta amb una plantilla de 250 treballadors, factura 50 milions d'euros i realitza compres per valor de deu milions d'euros a la comunitat autònoma.

L'empresa ha indicat que Jordà va manifestar a la seva visita el seu compromís a "parlar personalment amb la consellera d'empresa i Coneixement, Àngels Chacón, i el vicepresident, Pere Aragonès, per veure si existeixen vies de finançament a les quals es puguin acollir".

La consellera ha remarcat la seva intenció de consultar "totes les vies que puguin existir de finançament a Madrid".

Contingut patrocinat