EUROPA PRESS/E. Parra. POOL - Europa Press
MADRID 15 març (EUROPA PRESS) -
El dirigent de Cs i portaveu adjunt al Congrés dels Diputats, Edmundo Bal, ha afirmat que, al seu parer, el portaveu de Cs a les Corts Valencianes, Toni Cantó, ha arribat aquest dilluns a la reunió de l'Executiva del partit amb la idea de no integrar-se al Comité Permanent i ha expressat la sospita que, després de dimitir dels seus crrecs a Cs, acabar entrant al PP.
En declaracions als periodistes a la porta de la seu de Cs, Bal ha lamentat que Cantó no s'hagi volgut incorporar al Comité Permanent del partit, tal com li ha ofert la presidenta, Inés Arrimadas, ni votar la proposta de la direcció per rebutjar la "maniobra" del PP per captar crrecs de la formació.
El portaveu parlamentari ha indicat que Cantó no ha traslladat a l'Executiva la decisió d'abandonar les seves responsabilitats dins el partit, renunciar a l'acta de diputat i abandonar la política, i ha retret que n'hagi informat abans als mitjans de comunicació després d'"aixecar-se de manera precipitada i sortir de la sessió", en la qual "no ha volgut debatre ni dialogar, sinó imposar les seves idees".
Pel que fa a la decisió, "la sensació és que aquesta operació estava perfectament calculada i orquestrada" i que "ja venia amb la idea d'aixecar-se i anar-se'n", ha afirmat, abans d'expressar preocupació per la possibilitat que Cantó sigui un dels representants de Cs que acabi al PP. "Sospitem qu passar amb Toni Cantó i on anir després d'haver pres aquesta decisió", ha afegit.