Actualitzat 08/05/2018 12:02

Axel Hotels obrirà un hotel a València i un altre a Sant Sebastià el 2019

Axel Hotel a València
AXEL HOTELS

BARCELONA 8 maig (EUROPA PRESS) -

La cadena hotelera Axel Hotels, dirigida al col·lectiu LGTBI, obrirà dos nous hotels el pròxim any, un a València i un altre a Sant Sebastià, pels quals invertirà un total de 2,3 milions d'euros, ha informat aquest dimarts en un comunicat.

Tots dos immobles tenen previst obrir les seves portes durant el primer semestre del 2019, i se sumen al pla d'expansió de la companyia, que preveu obrir deu hotels en els pròxims quatre anys.

El futur Axel Hotel Valencia està previst que estigui operatiu a l'abril; estarà situat en un edifici històric del barri del Carmen, comptarà amb 72 habitacions i s'explotarà a través de contracte d'arrendament.

Per a aquest establiment s'ha comptat amb una inversió per a la dotació mobiliaria i d'espais d'un milió d'euros.

D'altra banda, l'Axel Hotel Donosti té previst obrir les seves portes durant el juliol del 2019 al carrer Amara 26; disposarà de 100 habitacions distribuïdes en cinc plantes, i també s'explotarà mitjançant un contracte d'arrendament.

En aquest cas, la inversió en mobiliari i espais ha arribat als 1,3 milions d'euros.

Aquestes dues obertures, sumades a la del futur AxelBeach Miami que s'obrirà a la fi d'aquest 2018, fan preveure un increment del 49% dels ingressos el 2019 respecte a l'exercici anterior.

Axel Hotels ha tancat el 2017 amb un increment del 49,1% en els seus ingressos, fins a 24 milions d'euros, i els preveu incrementar un 40% aquest any i facturar uns 34 milions segons estimacions.

Contingut patrocinat