SANTIAGO DE COMPOSTEL·LA 8 gen. (EUROPA PRESS) -
El trenhotel que cobreix el trajecte Barcelona-Vigo ha patit una avaria a primera hora d'aquest diumenge, concretament a les 7.58 hores, el que ha obligat al ferrocarril a aturar-se entre O Barco i Vilamartín de Valdeorras (Ourense).
Segons han precisat a Europa Press fonts coneixedores de l'incident, l'avaria s'ha produït en un dels pantògrafs, el que ha provocat que els viatgers haguessin de ser transportats per carretera fins als seus destins --Vigo i les parades intermèdies--.
Tot i que, al principi, semblava que l'avaria s'havia produït únicament en un dels pantògrafs, finalment també havia danys en la catenària.
Aquesta avaria al trenhotel que cobreix el trajecte Barcelona-Vigo ha afectat a altres dos trens: un Mitja Distància que viatja de Ponferrada a Vigo i un Alvia que cobreix el trajecte A Corunya-Barcelona.
Els passatgers del ferrocarril que viatjava de Ponferrada a Vigo han estat traslladats per carretera fins a A Rua i, des d'allà, van viatjar fins al seu destí en un altre tren.
Per la seva banda, els viatgers de l'Alvia amb destí Barcelona es troben detinguts a Monforte de Lemos (Lugo) a l'espera que es repari l'avaria al trenhotel que cobreix el trajecte Barcelona-Vigo, doncs es tracta d'una via única.
De totes maneres, tal com han indicat les mateixes fonts a Europa Press, s'espera que la circulació es reprengui com més aviat millor, doncs es tracta d'una avaria senzilla.