BARCELONA 15 nov. (EUROPA PRESS) -
Audax Renovables ha registrat un resultat net de 2,3 milions en el tercer trimestre, enfront de les prdues de 4,2 milions del mateix període de l'exercici anterior.
En un comunicat aquest dimarts, el grup energtic de Badalona (Barcelona) ha explicat que ha augmentat els seus ingressos un 78% de juliol a setembre, fins als 2.033 milions d'euros.
L'empresa ha sostingut que ha assegurat uns ingressos recurrents i estables, de la mateixa manera que un provement de l'energia a comercialitzar amb menys afectació al comportament del mercat.
Tot aix ho ha atribut a l'estratgia d'integració vertical entre les activitats de generació i de comercialització, i a l'augment del 40% del volum d'energia fabricada respecte al mateix període de l'exercici anterior i l'increment dels preus de les matries primeres.
El deute financer del grup se situa en 708 milions d'euros, la qual cosa suposa una reducció de 64 milions d'euros des del desembre del 2021, que ha situat l'alament del grup en el 75,4%.