BARCELONA 22 jul. (EUROPA PRESS) -
Atrápalo ha anunciat que canvia el seu model de creixement a Llatinoamèrica i que el nou model d'internacionalització es basa a transformar les seves filials a la regió en societats franquícies, ha informat en un comunicat aquest dimarts.
La plataforma ha explicat que el canvi "respon a la necessitat d'augmentar la flexibilitat i agilitat en un entorn econòmic i social cada vegada més canviant", i que l'objectiu és augmentar l'eficiència operativa.
El CEO d'Atrápalo, Luis Alonso, ha assenyalat que el nou enfocament permet a les franquícies "operar de manera més autònoma, adaptant-se millor a les necessitats i particularitats del mercat local".
Actualment, la plataforma compta amb socis locals a Xile, el Perú, l'Argentina --que comparteixen el mateix equip inversor-- i Colòmbia.
A l'Argentina, compta amb dues botigues físiques, que Alonso ha assenyalat que demostren "les bondats del model de franquícies: flexibilitat i capacitat d'adaptació a les situacions locals".