Es preveu que per a aquesta data ja estigui aprovada la contraOPA d'ACS
MADRID, 19 gen. (EUROPA PRESS) -
Atlantia ha convocat una junta extraordinària d'accionistes per al proper 21 de febrer amb la finalitat d'analitzar eventuals canvis en l'OPA formulada sobre Abertis, entre ells, l'extensió del termini en què pot realitzar l'ampliació de capital amb la qual preveu atendre el 20% de l'operació.
L'assemblea tindrà així previsiblement lloc una vegada que l'OPA competidora d'ACS estigui ja autoritzada pel supervisor del mercat espanyol i, per tant, estigui ja obert el termini d'acceptació de les dues ofertes.
En aquest moment serà també quan Atlantia abordarà eventuals millores en la seva oferta, tal com ja ha anunciat i ara reitera en el comunicat en el qual informa de la junta.
"Qualsevol decisió relacionada amb l'OPA a Abertis, en particular les referents al preu ofert, l'estructura de l'oferta, o fins i tot la variació en el percentatge mínim d'acceptació serà anunciada una vegada que s'aprovi l'ofereix competidora", assegura Atlantia.