Actualitzat 20/06/2018 10:36

Artadi diu que encara que Torra es trobés amb el Rei la relació "no està normalitzada"

Elsa Artadi a Tv3
@JUNTSXCAT

BARCELONA 20 juny (EUROPA PRESS) -

La portaveu i consellera de Presidència de la Generalitat, Elsa Artadi, ha dit que el president del Govern, Quim Torra, encara no ha decidit si anirà a la inauguració dels Jocs del Mediterrani, que presidirà el Rei, però ha dit que encara que hi acudís i es trobés amb el monarca, la relació "no està normalitzada".

En una entrevista a Tv3 aquest dimecres recollida per Europa Press, ha apuntat: "Hi vagi o no, no vol dir que la relació estigui normalitzada. No pot estar-ho quan hi ha líders polítics i civils a la presó per exercir els seus drets fonamentals, i el mateix amb l'exili".

Artadi també ha lamentat que en el seu viatge oficial als Estats Units, Felip VI "no hagi aixecat ni la cella per condemnar o com a mínim comentar la situació de les famílies immigrants que arriben als EUA" i que se separin els menors dels seus pares.

Contingut patrocinat