MADRID 5 set. (EUROPA PRESS) -
La líder de Cs a Catalunya, Inés Arrimadas, ha desitjat sort a l'exdiputat i ex-secretari general de Podem Catalunya Xavier Domènech després que aquest dimarts anunciés per sorpresa que deixa la política i torna a la universitat.
"És una persona amb la qual es podia dialogar perfectament des de la discrepància. Li desitjo tota la sort del món", ha expressat Arrimadas en declaracions a Antena 3 recollides per Europa Press.
Arrimadas ha insistit que malgrat la seva "discrepància més absoluta" té "una relació cordial" amb ell i ha assenyalat que havien parlat "moltes vegades" de la situació a Catalunya.
"Fer política ara mateix a Catalunya no és fàcil", ha lamentat la líder de l'oposició en aquesta comunitat autònoma.