Actualitzat 02/11/2018 14:42

Arrimadas critica la "trucada de gràcia" de Sánchez als "colpistes" per estar "un quart d'hora més" a La Moncloa

A Jerez de la Frontera (Cadis), la portaveu nacional de Cs i líder
Jesús Prieto - Europa Press

JEREZ DE LA FRONTERA (CADIS), 2 (EUROPA PRESS)

La portaveu de Ciutadans (Cs) i líder de la formació a Catalunya, Inés Arrimadas, ha criticat la "trucada de gràcia" del president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, perquè l'Advocacia de l'Estat demani el delicte sedició per "als colpistes" per tal d'"estar un quart d'hora més a La Moncloa".

En un acte celebrat a Jerez de la Frontera (Cadis), Arrimadas ha manifestat que "molts espanyols" van veure "amb tristor" que "es van confirmar les sospites". No obstant això, ha assenyalat que Sánchez "no es podrà seguir amagant" després de la proposició presentada per Cs per no indultar els líders independentistes.

La líder de Cs a Catalunya ha insistit que "es confirmen les sospites que Sánchez està disposat a fer qualsevol cosa per estar un quart d'hora més a La Moncloa, fins i tot donar privilegis i beneficiar els qui han trencat famílies a Catalunya, han fet fugir empreses, han humiliat tots els espanyols i no van tenir cap respecte per la democràcia d'aquest país".

"No es pot permetre que aquells que van donar un cop contra la democràcia, que han trencat famílies i grups d'amics, que han empobrit Catalunya, tinguin a sobre la trucada de gràcia del Govern d'Espanya per intentar que l'Advocacia de l'Estat rebaixi l'acusació", ha incidit.

Arrimadas ha afirmat que "Cs respectarà sempre que els ciutadans siguin iguals davant la llei i de la mateixa manera que els ciutadans del carrer no tenen una trucada de gràcia per part de Sánchez i el seu Govern, volem que els colpistes a Catalunya no tinguin aquest comodí de la trucada per afavorir-los perquè els cal per seguir a La Moncloa".

Contingut patrocinat