Actualitzat 30/05/2018 10:28

Arrimadas creu que el "millor escenari" és que Rajoy convoqui eleccions anticipades i que Sánchez retiri la seva moció

 Inés Arrimadas, Cs
Europa Press

MADRID 30 maig (EUROPA PRESS) -

La portaveu del Comitè Executiu de Ciutadans i líder del partit a Catalunya, Inés Arrimadas, considera que el "millor escenari" després de la sentència "sense precedents" de la trama Gürtel, és que el president del Govern central, Mariano Rajoy, convoqui eleccions anticipades i d'aquesta manera el secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, retiri la moció de censura que va registrar contra l'Executiu central.

Així ho ha expressat en una entrevista en Antena3 recollida per Europa Press, en la qual ha defensat que Sánchez, si recapta suports de partits independentistes, "cometria un error" que es podria evitar si --ha recalcat-- Rajoy avancés les eleccions.

En aquest sentit, Arrimadas ha definit com una "irresponsabilitat" que Pedro Sánchez vulgui governar amb 84 escons al Congrés i que posi en mans d'ERC, Bildu i el PNB el país, perquè "hi ha una majoria del PP al Senat".

En la línia del seu partit, la portaveu 'taronja' ha incidit que la "millor opció" per a Espanya és "donar-li la veu als ciutadans, que es tanquin bé els Pressupostos, es garanteixi la Constitució a Catalunya i que hi hagi un candidat independent".

Contingut patrocinat