BARCELONA 8 juny (EUROPA PRESS) -
La líder de Cs a Catalunya, Inés Arrimadas, ha afirmat que el president del Govern central "comença aviat a complir les exigències dels separatistes" en aixecar el control financer dels comptes de la Generalitat.
En un tuit recollit per Europa Press, ha titllat de "premi" al Govern que el Consell de Ministres aprovi que la Generalitat pugui realitzar pagaments sense el control obligatori del Ministeri d'Hisenda, com havia de fer des del 15 de setembre per ordre de l'anterior Executiu del PP.
I ha reiterat que el Govern "segueix amb el seu pla il·legal, usa ambaixades per a propaganda, dóna 20 milions d'euros a TV3" i posa símbols a edificis públics, per la qual cosa ha retret al Govern socialista que prengui aquesta mesura.