BARCELONA 28 nov. (EUROPA PRESS) -
El conseller de Salut de la Generalitat de Catalunya, Josep Maria Argimon, s'ha reunit aquest diumenge al matí amb l'alcalde de Badalona (Barcelona), Rubén Guijarro, per valorar la situació epidemiolgica i sanitria de la ciutat.
Argimon ha visitat la Casa de la Vila, on ha signat el Llibre d'Honor de la ciutat i ha mantingut una reunió amb Guijarro i la tinent d'alcalde i regidor de Territori, Habitatge, Esport i Salut, Teresa González, ha informat l'Ajuntament de Badalona en un comunicat.
Argimon i Guijarro també han repassat l'estat d'algunes infraestructures sanitries de la ciutat, com el CAP del Gorg o el futur CAP Sant Crist, i l'alcalde li ha traslladat la necessitat de recuperar la presencialitat als centres sanitaris, "especialment en aquells entorns on la bretxa digital és més accentuada".