DAVID ZORRAKINO - EUROPA PRESS
BARCELONA 25 gen. (EUROPA PRESS) -
El president de la Generalitat, Pere Aragons, encetar prximament una ronda de contactes amb ERC, Junts, la CUP i les entitats independentistes per analitzar la situació actual i les "perspectives" d'aquest 2022.
Ho ha anunciat aquest dimarts la portaveu del govern, Patrícia Plaja, en la roda de premsa posterior al Consell Executiu, en la qual ha dit que Aragons vol celebrar aquesta ronda de trobades coincidint amb l'aniversari de les eleccions del 14 de febrer, en qu es va aconseguir la "fita histrica" de superar el 50% de vots independentistes, i aquell mateix dia 14 té previst fer una conferncia política.
Segons Plaja, la voluntat del president és valorar el resultat d'aquelles eleccions, fer balan amb els partits i entitats independentistes de com ha anat fins ara i analitzar les perspectives de futur.