Publicat 16/12/2023 15:27

Aragons diu que espiar "demostra la mania persecutoria" de l'Estat a l'independentisme

El president de la Generalitat, Pere Aragons
David Zorrakino - Europa Press

BARCELONA 16 des. (EUROPA PRESS) -

El president de la Generalitat, Pere Aragons, ha dit que "espiar institucions i moviments plenament democrtics demostra la mania persecutoria i la necessitat permanent de l'Estat d'inventar acusacions contra l'independentisme".

En un missatge a X, recollit aquest dissabte per Europa Press, ha expressat el seu suport a l'expresident de la Generalitat Quim Torra, a l'exdiputat de la CUP al Parlament David Fernndez, i a tots els activistes i ciutadans "afectats".

Ha exigit "saber tota la veritat i que s'assumeixin responsabilitats" perqu, segons ell, és una qüestió de drets fonamentals i de democrcia.

"Ho vaig dir davant el jutge i ho continuaré dient a tot arreu: arribarem fins al final contra l'espionatge", ha dit, qualificant-lo d'illegal i immoral.

Aragons va ratificar dimecres en el jutjat la querella que va presentar pel cas Pegasus, i durant la seva declaració va atribuir al CNI l'espionatge telefnic que va patir.

Contingut patrocinat