Publicat 12/08/2020 11:46

Apartaments turístics de Girona impulsen una campanya a TikTok per recuperar visitants

Campanya dels apartaments turístics de Girona a través de TikTok.
ATA

GIRONA, 12 ago. (EUROPA PRESS) -

Els apartaments turístics de Girona han impulsat una campanya a través de TikTok per recuperar visitants i atreure nous públics, a més de "reforar" la imatge de la destinació apellant a les emocions amb la creació del concepte 'Bravitud'.

L'Associació Turística d'Apartaments Costa Brava-Pirineu de Girona (ATA) ha defensat que han decidit a través d'aquesta campanya a TikTok "fer un pas més" en la seva estratgia de transformació digital.

La patronal dels apartaments turístics ha explicat que la iniciativa ha ideat 'Bravitud', una barreja en castell de les expressions Costa Brava i actitut, concepte que ser definit amb les aportacions dels usuaris de la xarxa social.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés