BARCELONA, 20 març (EUROPA PRESS) -
El centre comercial Ànecblau de Castelldefels (Barcelona) ha augmentat les seves vendes un 2% el 2013 i ha rebut cinc milions de visitants, unes xifres que el consoliden com a centre comercial de referència al Baix Llobregat, ha destacat en un comunicat.
Ànecblau, que obre les portes al públic també els diumenges, ha indicat que el bon comportament de les vendes es manté aquest any, ja que ha registrat un repunt del 7,15% el gener, una xifra "optimista" després de la caiguda del consum registrada a les grans superfícies.
El 2013 van obrir noves ensenyes com Tous, Misako, Bodi Bell, All Cell, Nail Box i Centros Único, i aquest any s'incorporaran marques com Natura, Time Road, Décimas i Vodafone, a més de la cadena de cafeteries Khenyan.
Alhora, Ànecblau invertirà més de 500.000 euros en la remodelació del centre comercial, unes obres amb les quals es crearan noves zones de descans i que s'acabaran a final d'aquest mes de març.
El centre comercial, amb més de 30.000 metres quadrats de superfície, té una ocupació del 93,75% dels seus locals amb més de 110 operadors, i dóna feina més de 1.000 persones.