Andorra Turisme vol atreure turistes de nou països amb una campanya aquest hivern

Publicat 21/11/2019 19:19:47CET
La marca Andorra es promociona en la presentació de Frozen 2 als cinemes Callao de Madrid dimarts passat
ANDORRA TURISME - Archivo

ANDORRA LA VELLA (ANDORRA), 21 nov. (EUROPA PRESS) -

La campanya de comunicació que Andorra Turisme ha impulsat per aquest hivern vol arribar a nou mercats: Espanya, França, Bèlgica, Portugal, el Regne Unit, Irlanda, Rússia, Holanda, Suècia i Itàlia, ha detallat la societat en un comunicat.

L'objectiu és atreure a un 2,2% més de turistes durant aquesta temporada --entre l'1 de desembre del 2019 i el 30 d'abril del 2020--, gràcies a un augment del 2,1% dels turistes espanyols, d'un 3% dels francesos i un altre 2% d'altres nacionalitats.

La campanya té un pressupost total de 3,5 milions d'euros, dels quals 430.000 euros seran per promocionar els esdeveniments esportius més destacats de la temporada, com el Freeride World Tour, la Copa del Món de Quilòmetre Llançat, la Total Fight i el Trofeu Andros.

La inclusió d'Itàlia és una novetat aquest hivern, i persegueix donar continuïtat a les accions iniciades a l'estiu cap aquest país, després de detectar un impacte positiu, ha explicat el director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, durant la presentació d'aquesta campanya davant el sector turístic i comercial.

Als mercats més llunyans, es va començar la campanya el passat 13 de novembre, i s'allargarà fins al proper 15 de desembre, mentre que a França --on també es va iniciar el 13 de novembre-- s'allargarà fins al 31 de març, data en la qual també acabarà la campanya a Espanya, després d'iniciar-se el 9 de gener.

L'estratègia comunicativa es basa en dos eixos principals: un és l'oferta d'esquí i neu i l'altre el 'countrybreak', d'escapada de desconnexió, que inclou les ofertes de salut i spa, les compres, la gastronomia i la cultura.

Se segmentaran en diferents 'targets', com parella, amics i família, i per això s'han preparat "tres càpsules audiovisuals que serviran per donar a conèixer una oferta específica i adaptada per a cada perfil de visitant", ha detallat el comunicat.

100% ONLINE A ESPANYA

La comunicació online guanya importància en les campanyes i, "per primera vegada, la comunicació al mercat espanyol serà 100% en format digital", ha explicat Andorra Turisme.

Es complementarà amb accions emmarcades en l'acord de col·laboració que la societat pública va signar amb Disney, com la que va fer aquest dimarts a la presentació de la pel·lícula 'Frozen 2' als cinemes Callao de Madrid, on la marca Andorra va estar present tant dins com fora del recinte.

En relació al mercat francès, la promoció es farà online, en premsa especialitzada i amb publicitat exterior a Tolosa de Llenguadoc i Perpinyà, a més d'una acció especial amb projeccions nocturnes visuals d'Andorra en les façanes de sis localitzacions cèntriques de Tolosa de Llenguadoc, Bordeus i Perpinyà entre el 16 i el 21 de desembre.

Per als mercats més llunyans, "com és habitual, les accions es realitzen 100% en diferents formats digitals", i un altre aspecte destacat per la societat encarregada de la promoció d'Andorra com destinació turística és l'enviament de 'newsletters' personalitzades segons els interessos del destinatari i l'organització de viatges de premsa, al costat de les accions de tour-operació.

Contador