Publicat 21/11/2019 19:19CET

Andorra Turisme vol atreure turistes de nou pasos amb una campanya aquest hivern

La marca Andorra es promociona en la presentació de Frozen 2 als cinemes Callao de Madrid dimarts passat
ANDORRA TURISME - Archivo

ANDORRA LA VELLA (ANDORRA), 21 nov. (EUROPA PRESS) -

La campanya de comunicació que Andorra Turisme ha impulsat per aquest hivern vol arribar a nou mercats: Espanya, Frana, Blgica, Portugal, el Regne Unit, Irlanda, Rússia, Holanda, Sucia i Itlia, ha detallat la societat en un comunicat.

L'objectiu és atreure a un 2,2% més de turistes durant aquesta temporada --entre l'1 de desembre del 2019 i el 30 d'abril del 2020--, grcies a un augment del 2,1% dels turistes espanyols, d'un 3% dels francesos i un altre 2% d'altres nacionalitats.

La campanya té un pressupost total de 3,5 milions d'euros, dels quals 430.000 euros seran per promocionar els esdeveniments esportius més destacats de la temporada, com el Freeride World Tour, la Copa del Món de Quilmetre Llanat, la Total Fight i el Trofeu Andros.

La inclusió d'Itlia és una novetat aquest hivern, i persegueix donar continutat a les accions iniciades a l'estiu cap aquest país, després de detectar un impacte positiu, ha explicat el director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, durant la presentació d'aquesta campanya davant el sector turístic i comercial.

Als mercats més llunyans, es va comenar la campanya el passat 13 de novembre, i s'allargar fins al proper 15 de desembre, mentre que a Frana --on també es va iniciar el 13 de novembre-- s'allargar fins al 31 de mar, data en la qual també acabar la campanya a Espanya, després d'iniciar-se el 9 de gener.

L'estratgia comunicativa es basa en dos eixos principals: un és l'oferta d'esquí i neu i l'altre el 'countrybreak', d'escapada de desconnexió, que inclou les ofertes de salut i spa, les compres, la gastronomia i la cultura.

Se segmentaran en diferents 'targets', com parella, amics i família, i per aix s'han preparat "tres cpsules audiovisuals que serviran per donar a conixer una oferta específica i adaptada per a cada perfil de visitant", ha detallat el comunicat.

100% ONLINE A ESPANYA

La comunicació online guanya importncia en les campanyes i, "per primera vegada, la comunicació al mercat espanyol ser 100% en format digital", ha explicat Andorra Turisme.

Es complementar amb accions emmarcades en l'acord de collaboració que la societat pública va signar amb Disney, com la que va fer aquest dimarts a la presentació de la pellícula 'Frozen 2' als cinemes Callao de Madrid, on la marca Andorra va estar present tant dins com fora del recinte.

En relació al mercat francs, la promoció es far online, en premsa especialitzada i amb publicitat exterior a Tolosa de Llenguadoc i Perpiny, a més d'una acció especial amb projeccions nocturnes visuals d'Andorra en les faanes de sis localitzacions cntriques de Tolosa de Llenguadoc, Bordeus i Perpiny entre el 16 i el 21 de desembre.

Per als mercats més llunyans, "com és habitual, les accions es realitzen 100% en diferents formats digitals", i un altre aspecte destacat per la societat encarregada de la promoció d'Andorra com destinació turística és l'enviament de 'newsletters' personalitzades segons els interessos del destinatari i l'organització de viatges de premsa, al costat de les accions de tour-operació.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés