Publicat 10/12/2020 18:21

Andorra Turisme dedica 2,9 milions d'euros a la campanya de promoció d'aquest hivern

El director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, i la ministra de Turisme, Vernica Canals.
SFG

Espanya i Frana són els pasos on se centraran els esforos de promoció

ANDORRA LA VELLA (ANDORRA), 10 (EUROPA PRESS)

Andorra Turisme dedicar 2,9 milions d'euros a la campanya de promoció de l'oferta turística d'aquest hivern, segons ha informat en un comunicat aquest dijous la societat parapública.

Espanya i Frana són els dos pasos on se centraran els esforos de promoció d'aquesta campanya, que s'anir adaptant segons la situació epidemiolgica per la covid-19 i les mesures que es vagin adoptant per evitar-ne la propagació.

Així, la voluntat és que la campanya promocional comenci el proper 28 de desembre, tot i que si la situació sanitria no ho permetés, es traslladaria al 4 de gener; en tots dos casos la campanya s'allargar fins al 31 de mar, segons indica Andorra Turisme en la nota de premsa.

"La intenció també és donar a conixer l'oferta turística a mercats internacionals com ara Regne Unit, Irlanda, Pasos Baixos, Portugal, Blgica i Rússia, aix sí, condicionant-la a l'evolució epidemiolgica de cadascun d'aquests pasos i a les seves respectives restriccions a la mobilitat", exposa el comunicat.

En el cas d'aquests mercats més llunyans, la campanya s'activar el 15 de gener i s'allargar durant un mes, fins al 15 de febrer.

Dels 2,9 milions d'euros que es destinen a aquesta campanya d'hivern, 1,8 milions s'adrecen al consumidor final, dels quals 725.000 euros van al mercat espanyol, 622.000 euros al francs i 520.000 a la resta de mercats internacionals.

ELS MISSATGES

L'estratgia de comunicació es dividir en dos eixos principals: l'oferta turística, que inclour l'esquí, les activitats de neu, les compres, la cultura, la gastronomia i el 'wellness'; l'actualitat de la covid-19 i les mesures sanitries que s'apliquen al país.

Així, "més enll de comunicar l'oferta turística prpia de l'hivern, l'objectiu és presentar Andorra com una destinació segura i oferir als visitants informació actualitzada de la situació sanitria, els accessos i també de quins protocols cal seguir", resumeix la nota de premsa d'Andorra Turisme.

LA CAMPANYA

De cara a aquesta campanya s'estrena un espot publicitari que presenta l'oferta turística al voltant de la dualitat fred-calor; s'emetr en les televisions espanyoles --Antena 3, La Sexta, Telecinco i Cuatro, a més de l'autonmica catalana TV3-- i a Frana a través de France 3 a diferents regions.

A més, "fruit de l'acord que s'ha signat amb Disney i National Geographic", l'espot es veur a Disney Chanel i els canals National Geographic, National Geographic Wild i Fox emetran continguts creats aquest any.

Més enll de les televisions, la campanya també s'estendr per algunes emissores de rdio, mitjans digitals i xarxes socials a les dues bandes dels Pirineus.

En l'mbit de la tour-operació, s'ha previst treballar amb 27 operadors del Regne Unit, Irlanda, Rússia, Espanya, Frana, Benelux, Polnia i Sucia, enumera la nota de premsa que va emetre Andorra Turisme.

La campanya l'han presentada el sector turístic i comercial del país de manera telemtica aquest dijous la ministra de Turisme, Vernica Canals, i el director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku.

CAMPANYA DE REBAIXES A FRANA

A partir d'aquest dijous i fins dilluns vinent, s'engega una campanya específica per a les regions franceses de l'Arieja i els Pirineus Orientals per informar "que la frontera franc-andorrana est oberta per a les compres".

A partir de dimarts i fins al 23 de desembre, arrencar una altra campanya amb motiu de l'inici del període de rebaixes d'hivern el proper dia 18; en aquest cas s'adrea a la regió d'Occitnia.

"En cas que la situació actual d'Espanya canvi, també es contempla la possibilitat de fer una promoció de rebaixes", exposa la nota de premsa de la societat parapública andorrana.