Publicat 10/12/2020 18:21CET

Andorra Turisme dedica 2,9 milions d'euros a la campanya de promoció d'aquest hivern

El director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku, i la ministra de Turisme, Verònica Canals.
SFG

Espanya i França són els països on se centraran els esforços de promoció

ANDORRA LA VELLA (ANDORRA), 10 des. (EUROPA PRESS) -

Andorra Turisme dedicarà 2,9 milions d'euros a la campanya de promoció de l'oferta turística d'aquest hivern, segons ha informat en un comunicat aquest dijous la societat parapública.

Espanya i França són els dos països on se centraran els esforços de promoció d'aquesta campanya, que s'anirà adaptant segons la situació epidemiològica per la covid-19 i les mesures que es vagin adoptant per evitar-ne la propagació.

Així, la voluntat és que la campanya promocional comenci el proper 28 de desembre, tot i que si la situació sanitària no ho permetés, es traslladaria al 4 de gener; en tots dos casos la campanya s'allargarà fins al 31 de març, segons indica Andorra Turisme en la nota de premsa.

"La intenció també és donar a conèixer l'oferta turística a mercats internacionals com ara Regne Unit, Irlanda, Països Baixos, Portugal, Bèlgica i Rússia, això sí, condicionant-la a l'evolució epidemiològica de cadascun d'aquests països i a les seves respectives restriccions a la mobilitat", exposa el comunicat.

En el cas d'aquests mercats més llunyans, la campanya s'activarà el 15 de gener i s'allargarà durant un mes, fins al 15 de febrer.

Dels 2,9 milions d'euros que es destinen a aquesta campanya d'hivern, 1,8 milions s'adrecen al consumidor final, dels quals 725.000 euros van al mercat espanyol, 622.000 euros al francès i 520.000 a la resta de mercats internacionals.

ELS MISSATGES

L'estratègia de comunicació es dividirà en dos eixos principals: l'oferta turística, que inclourà l'esquí, les activitats de neu, les compres, la cultura, la gastronomia i el 'wellness'; l'actualitat de la covid-19 i les mesures sanitàries que s'apliquen al país.

Així, "més enllà de comunicar l'oferta turística pròpia de l'hivern, l'objectiu és presentar Andorra com una destinació segura i oferir als visitants informació actualitzada de la situació sanitària, els accessos i també de quins protocols cal seguir", resumeix la nota de premsa d'Andorra Turisme.

LA CAMPANYA

De cara a aquesta campanya s'estrena un espot publicitari que presenta l'oferta turística al voltant de la dualitat fred-calor; s'emetrà en les televisions espanyoles --Antena 3, La Sexta, Telecinco i Cuatro, a més de l'autonòmica catalana TV3-- i a França a través de France 3 a diferents regions.

A més, "fruit de l'acord que s'ha signat amb Disney i National Geographic", l'espot es veurà a Disney Chanel i els canals National Geographic, National Geographic Wild i Fox emetran continguts creats aquest any.

Més enllà de les televisions, la campanya també s'estendrà per algunes emissores de ràdio, mitjans digitals i xarxes socials a les dues bandes dels Pirineus.

En l'àmbit de la tour-operació, s'ha previst treballar amb 27 operadors del Regne Unit, Irlanda, Rússia, Espanya, França, Benelux, Polònia i Suècia, enumera la nota de premsa que va emetre Andorra Turisme.

La campanya l'han presentada el sector turístic i comercial del país de manera telemàtica aquest dijous la ministra de Turisme, Verònica Canals, i el director general d'Andorra Turisme, Betim Budzaku.

CAMPANYA DE REBAIXES A FRANÇA

A partir d'aquest dijous i fins dilluns vinent, s'engega una campanya específica per a les regions franceses de l'Arieja i els Pirineus Orientals per informar "que la frontera franc-andorrana està oberta per a les compres".

A partir de dimarts i fins al 23 de desembre, arrencarà una altra campanya amb motiu de l'inici del període de rebaixes d'hivern el proper dia 18; en aquest cas s'adreça a la regió d'Occitània.

"En cas que la situació actual d'Espanya canviï, també es contempla la possibilitat de fer una promoció de rebaixes", exposa la nota de premsa de la societat parapública andorrana.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés