Publicat 21/10/2021 16:56CET

Andorra es promociona com una destinació de turisme de negocis a França

Una de les presentacions organitzades per Andorra Convention Bureau a França
ANDORRA CONVENTION BUREAU

Un total de 30 agències i societats franceses s'interessen en l'oferta MICE del Principat

ANDORRA LA VELLA (ANDORRA), 21 oct. (EUROPA PRESS) -

Andorra s'ha promocionat com una destinació de turisme de negocis a les ciutats franceses de Lió, Lilla i Montpeller, en una petita gira organitzada per l'Andorra Convention Bureau, organisme publicoprivat creat sota el paraigua de la societat pública Andorra Turisme, ha explicat l'entitat en un comunicat aquest dijous.

Ha estat entre aquest dimarts i dijous que Andorra Turisme i vuit empreses membres de l'Andorra Convention Bureau han fet la ronda de presentacions per donar a conèixer l'oferta de turisme MICE --reunions, incentius, conferències i exposicions-- d'Andorra i els esdeveniments més destacats que acollirà pròximament el Principat.

S'han interessat en les propostes andorranes un total de 30 agències i societats franceses, especialitzades en viatges d'incentius, reunions i congressos, segons ha detallat l'Andorra Convention Bureau.

Durant les tres jornades s'han dut a terme diferents trobades en les quals s'ha presentat Andorra com una destinació turística i s'ha posat especial èmfasi en les activitats a l'aire lliure, que "són especialment ben valorades per les empreses a causa de la pandèmia".

Els assistents a les presentacions hi han mostrat interès perquè Andorra és "una destinació de proximitat, segura i que compta amb una àmplia oferta de natura i benestar".

DESTINACIÓ DE MITJA DISTÀNCIA

Les propostes estan enfocades a petits grups de viatge, d'entre 10 i 60 persones, fet que les fa "especialment interessants", segons l'Andorra Convention Bureau.

Els participants han destacat la qualitat de l'oferta hotelera, les possibilitats del Principat de ser un punt de trobada per a empreses amb equips repartits per Espanya i França, i que una part important de la població entén i parla el francès.

Les connexions entre Lió, Lilla i Montpeller i els aeroports de Tolosa i Barcelona permeten considerar Andorra "com una destinació de mitja distància, accessible i amb propostes interessants perquè les empreses franceses es plantegin l'organització d'esdeveniments al Principat".

En la nota de premsa s'afirma que alguns dels assistents a les presentacions han mostrat interès en la programació d'esdeveniments de l'any vinent.

Juntament amb Andorra Turisme han participat en la gira de presentació les empreses Daguisa Hotels, Sport Hotel Hermitage & Spa, hotel Holiday Inn, hotel Roc Blanc, Grandvalira, Vallnord Pal Arinsal, Caldea i Evenia.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés